Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Nemezis - Forum
Zasady obowiązujące w sojuszu - Wersja do druku

+- Nemezis - Forum (http://losers.cba.pl)
+-- Dział: Zasady Sojuszu Nemezis (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Zasady Sojuszu Nemezis (/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Wątek: Zasady obowiązujące w sojuszu (/showthread.php?tid=8)



Zasady obowiązujące w sojuszu - ackra - 02-03-2012 06:22 PM

ZASADY SOJUSZU

1. Jesteś nowy? po prostu bierz udział w życiu sojuszu, nie bądź biernym graczem.

2. Jeśli ktoś z Zarządu pisze do Ciebie lub na ogólnym i z treści wynika, że powinieneś odpowiedzieć - lepiej zrób to Big Grin

3. Wg nowych zasad regulaminowych od lipca 2010 w Ogame nie obowiązują przeliczniki handlu surowcami, należy jednak zachować rozsądek by nie otrzymać kary. Ale w handlu surowcami wewnątrz sojuszu w dobrym tonie jest stosować dawny przelicznik minimalny, czyli 2-1,5-1. Jako zespól pomagamy sobie wzajemnie i zarabiamy na kolegach. Handlarz może kiedyś potrzebować pomocy kolegi flociarza w obronie - warto o tym pamiętać przy ustalaniu opłat za deuter

4. Gracze walczący winni sobie pomagać w tworzeniu księżyców oraz bronić w ACS-ach czy innych formach graczy EKO. Gracze EKO - patrz pkt 3

5. Wszyscy gracze sojuszu muszą być obowiązkowo zarejestrowani na forum sojuszu Poruszamy tam czasem ważne sprawy.

6. Wszelkie spory wewnątrz sojuszu załatwiamy na PRIV a nie na ogólnym. Jeśli to nie daje rezultatu, piszecie na PRIV do kogoś z Zarządu.

7. Zarząd sojuszu jest odpowiedzialny za jego kształt i wizerunek na Unii. Dlatego wszelkie formy marketingu sojuszu, rekrutacji, straszenia wojnami itp należą tylko do Zarządu lub mogą być wykonywane za jego zgodą. Samodzielne działania z negatywnym skutkiem dla sojuszu lub jego gracza/graczy równa się z pożegnaniem takiego "dyplomaty""

8. Zarząd nie jest przeciwko wam. Określone tu małe zasady usprawniają działania w grupie i umilają wspólną grę.